Resources
אל האלף השלישי על סטנדרטים וכלים בתוכנית הלימודים במתמטיקה. חלק ראשון: פונקציות במשתנה אחד מן האלגברה אל האנליזה 1997
אל האלף השלישי על סטנדרטים וכלים בתוכנית הלימודים במתמטיקה. חלק ראשון: פונקציות במשתנה אחד מן האלגברה אל האנליזה 1997
Articles
Articles
- Har Carmel, Y. (2016). Regulating “big data education” in Europe: lessons learned from the US. Internet Policy Review, 5(1). DOI: 10.14763/2016.1.402
- Har Carmel, Y., & Ben-Shahar, T. H. (2017). Reshaping Ability Grouping through Big Data. Vanderbilt Journal of Entertainment & Technology Law, Forthcoming, 20, 87.
- Yerushalmy, M. (2017). Digital Interactive Assessment: Studying the affordances and the effects of innovative design of mathematical tasks. FINAL SCIENTIFIC REPORT FOR THE PERIOD 10/2013 – 10/2017, Grant No. 522/13, Israel Science Foundation.
- Yerushalmy, M., Nagari-Haddif, G. & Olsher, S. (2017). Design of tasks for online assessment that supports understanding of students’ conceptions. ZDM Mathematics Education 49: 701-716.
ISF grant : Michal Yerushalmy & Galit Nagari-Hadiff
ISF grant : Michal Yerushalmy & Galit Nagari-Hadiff
:א. לראות מתמטיקה
:א. לראות מתמטיקה
לראות מתמטיקה לחטיבת הביניים
לראות מתמטיקה לחטיבת הביניים
פעילויות חקירה תמוכות מחשב לחטיבה העליונה
פעילויות חקירה תמוכות מחשב לחטיבה העליונה
ב. המשער הגיאומטרי
ב. המשער הגיאומטרי
פרויקט המרא"ה- מודלים לחשיבה יולי 2020
פרויקט המרא"ה- מודלים לחשיבה יולי 2020